Hurry hurry!

Men jag ville lägga in några bilder ändå!

                 

Så här fin blir en vardagsrumsväggen på Sanda. Vår svarta platt-TV tänkte vi ha som enda dekoration på denna vägg... och luftvärmepumpen hoppas vi "försvinner" bland girlangerna. Janne tapetserade idag, sen blir det bröstpanel under!

              

Den här tapeten är väl bara oslagbar som fondvägg i djurens rum!!! Matchar de blå väggarna Linnéa målade i sitt rum när hon bodde där. Jag är överförtjust! Skulle kunna tänka mig bröstpanel här oxå, annars kanske det blir för grilligt! Ska tjata på Janne! Annars gör jag det nog själv!

                       

Och så min älskade afrikanska. Nu ska hon snart få hänga med "mor och barn" och så småningom kommer "indianen och vargen" upp ... juste, måste tjata lite på Lisa om "nunnan" för henne skulle jag oxå vilja ha på min "kvinnovägg".

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 18:42:25
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0