Intervju, snart landet!

Bamse har varit ute, alla djur har fått frukost... Ragnar fick kärnhuset på en röd paprika, det är gott och uppenbart jätteroligt att pilla paprika-kärnor!

                         

Sen har journalisten varit här, en kvinna som jag träffat ute med hunden. Hon hade fått ett sent återbud från en intervjuperson på en artikel som skulle handla om grannsämja och undrade om jag kunde hoppa in. Och det kunde jag om vi tog intervjun idag på morgonen. Hon hade med sig sin lilla söta Sunny som, tillsammans med Bamse, höll vakt under intervjuandet. Inga spioner kommer här in!


                 

När de varit så duktiga, och dessutom kunde sitta fint, blev det lite godis oxå :O)

Nu ska jag ut med Bamse en kortis, sen terapi och sen LANDET! Hörs ikväll eller så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0