No sticking!

Men massa annat kul! När middagen var överstökad bad jag Janne visa mig var han gått med Bamse idag. Han hade pratat om bondens ängar och sorkhål. Det lät kul! Dessutom vågade Janne släppa Bamse lös och det gör han aldrig! Och vi gick tillsammans för att utforska ängarna!


Sorkhål!

                     
                      Bamse Farlig Jakthund på äventyr!


                            

Älgbajs... inte så spännnande....

                  
                    Att träffa pappa var mer spännande!


Mamma Chloe

                           
                             Ömsom söta, ömsom rivaler... MEN så lika!
                                        

Men pappa är äldst, bäst att ge sig!

                            
                             Bertil vill oxå hälsa!

En trevlig kväll hos Bamses ursprungsfamilj. Vila huvudet från tentan. Spana in sorkhålen och vilddjursbajset. Sen lite TV och virkning. Kan livet bli bättre? Neh.... Nu ska jag kissa hunden och mig själv bakom Linnéas husvagn och gå och nanna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0