Brändö

Brändö heter ön vi landade vid igår... och här har vi legat hela dagen och njutit. Det har varit molnigt och det har passat mig perfekt, ser ut som en stopplykta sen vi var på Lilla Tistronskär igår.


Bamse tuggar vass

                     
                      Kan man bo bättre?


Solnedgång över Brändö

                         
                          Janne plockar blåbär åt sin värkbrutna fru...

Janne och jag har gjort en bra uppdelning. Han tar ut Bamse när jag har svårt att ta mig i land för värken... då lagar jag all mat och diskar i gengäld. Passar extra bra när jag återigen dragit igång med en strikt LCHF-diet. Det funkar hur bra som helst. Värken har minskat och jag är rörligare, men jag riskerar inte ett enda onödigt hoppiland i taskiga miljöer för om jag skadar en hälsena eller ryggen nu är semestern förstörd. Hittills är allt mer än otroligt underbart!


Bamse och Janne njuter av solnedgången.

Kvällen är här och jag ser inte längre tangenterna... det är dax att knoppa in. Sov gott därute <3

                                                          

Kommentarer
Postat av: Snurran

En helt fantastisk boplats! Hoppas du lyckas med dieten nu, kanske lättare att starta nu, när ni har ledigt. Och hoppas du slipper värken snart! kram

2011-08-06 @ 22:54:21
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0