Varm fredag

Huvudvärk hela dagen... Tung och kvav luft och så en sol på det! Så här ljust har det inte varit sen förra halvan av semestern!
                                     
Har stickat lite, vilat, rensat ur en garderob, bäddat rent, försökt gå ut med en superslö Bamse, bakat en äppel-sockerkaka och en äppelpaj för vi får gäster till kvällen. Jens kommer ner för att hämta mig eftersom jag inte kan köra än (foten) och så har Janne bjudit över bonden och hans fru på grillat. Så idag är alltså sista riktiga semesterdagen, imorgon åker jag hem och ska tvätta och packa inför kickoffen på söndag.


Janne håller på att bygga ut vårt hus. Gamla altan ska bli extrastort vardagsrum.

                         
                          Bamse är trött idag, kanske tröttare än mig...?                     


Hoppas det blir gott


Insekter har vi gott om, vissa blir jagade av Bamse och andra får vara ifred

Baket är klart nu så jag ska lägga mig på sängen en stund innan gästerna kommer... Snart är semestern över :O(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0