Poolen och djurparken

Även i förrgár tillbringade vi dagen i solstolen. Värmen har gjort underverk med min rygg. Och pá kvällen hittade vi DEN restaurangen som man önskat att man hittat i början av vistelsen. En fantastisk Cordon Bleau - mexican style - och världens trevligaste personal. Den dagen i stort uppvägde mycket av besvikelserna över folks karga inställning till turister. Dock stängde receptionen redan halv sex sá nát bloggande blev det inte tal om.

Igár mádde ryggen sá bra att vi tog bilen ner till sydsidan och gick pá Oasis Park. Det blev en trevlig avslutning pá veckan. Vi blev kvar ca 5 timmar, sjölejonshowen var fantastisk. Fár visa kort sen när jag kommer hem.

               
                Kolmárdens zebror!

Nán middag orkade vi inte efter den maffiga skaldjurspizzan pá djurparken, sá vi ákte ner till hipermercado vid  20-tiden och köpte frukt till en fruktsallad, började packa ihop och kom i säng vid midnatt.

Nu har vi ätit frukost, Janne diskar medan jag smet upp till receptionen som öppnade redan kl 8.00 idag (avresedag). Annars har den bara varit öppen (med nágot undantag) mellan 10-17.30 och dá har vi antingen gjort utflykter eller solat. Igár var den öppen när jag kom upp men blev utkörd för de skulle precis stänga, de hade fátt jobba över nán halvtimme :S. Serviceniván är lika med noll och jag hade inte gnällt om det inte skulle varit ett hotell med sämre standard, men gàr man ut med att man är nát utöver de andra hotellen och tar betalt för det sá anser jag att man kan klaga. Värst har de obemannade nätterna varit och att man inte kunnat ha ett fönster öppet för inbrottsrisken... och sá kan man inte hyra in en vakt!

Nu är veckan slut. Om en stund styr vi kosan mot Madrid och sen hem. Vi har haft det bra trots allt. Ryggen har läkt ihop fort och även om den smärtar än sá kan jag röra mig hyfsat. Vädret har varit toppen och att vi hyrde bil har gjort att vi fátt se en del av denna vackra ö, det har uppvägt folks karga attityd.

Nu ska jag gá till rummet och dra igen min resväska. See Ya <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0