Underbara måndag!

                                                     
Det känns att man är utvilad efter semesterveckan! Var på jobbet en stund efter 8 imorse, jobbade effektivt med administration till klockan fem med bara en halvtimmes lunch och 10 minuter fikarast på em, sen snabbt till apoteket för att köpa medicin till Bekki, slänga i mig matlåda no2, sen var det ikonmålning 2,5 timme. Sen värkte ryggen så in i bomben att jag hoppade fikat och åkte hem.

                           
                             Snart är grundmålningen klar, då är det dax för linjer i mantlar
                             och ansikten mm.

Janne hade varit upp till landet och hämtat Bamse så min lilla vita tuss studsade innan för dörren när jag kom hem. Vi har legat på golvet och kelat... och i soffan. Underbart att han är hemma igen. Han har varit en busig men charmig hund hos mina föräldrar. Deras hundar Indra och Hagge är nog glada att han åkt hem igen.

Nu har jag bokat hotellrum inför helgen och nu ska Bamse ut. Första Bamsenaden på väldigt många dagar

                              

Kommentarer
Postat av: Snurran

Vilken gullig Bamse-bild! :-)

2011-12-05 @ 22:08:02
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0