Love is in the air <3

Ja, det är en sån dag idag. En riktig vårdag!

Började dagen med en sen, men lång runda med Bamse. Vi gick i skogen som vanligt men jag fortsatte upp till centrum och köpte 2 kilo fågelsand för nu rackarns skulle det blir gjort! Bamse fick ett kex-ben av zoo-ägarinnan och det bar han hela vägen hem. Han släppte det inte ens när flickvännen Alva jagade honom...


Du kan inte ta mig, nanananananaaa.....

                           
                              KAN INTE JAG???....


Svooosch...

                 
                   Nope, Alva kunde inte ta vare sig Bamse eller kexet

Hemma satte jag igång med småfåglarna. Mamma och pappa hade med sig en mindre, behändigare och bättre bur i söndags som de kasserat och jag är evinnerligt trött på det stora shabrak vi haft. Nu blev det så här fint:



Mina lovebirds, Blue Moon och Solero började genast undersöka sitt nya hem!


                       
                    
                       Grodisarna verkar oxå ha vårkänslor <3

Sen har jag röjt, det blev rent och snyggt i nästan hela övervåningen. Emmaus var och hämtade säckarna tidigt i morse så det kändes skönt att städa ordentligt.

På mittpådagenpromenaden gick jag och kollade in kappan som hänger i vårt skogsbryn. Den ser lite läcker ut... undrar vem som hängt av sid den där! Både lite spöklikt och lite roligt!



På hemvägen träffade vi ytterligare en av Bamses flickvänner och nu var det han som fick jaga. Ella är det bra drag i och det är få som kommer ikapp henne.


                  
                   Puss puss

När jag kom hem stod denna på altan... ett kylskåp! Misstänker att Jens svängde förbi medan jag var ute.



Nu kommer det snart folk hit. Ska klä på mig nåt anständigt!

Kommentarer
Postat av: Snurran

var det inte BH-träff...? ;-D

2011-05-05 @ 19:58:17
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Guggelutt

Kan du ge dig på! Kommer du på nästa?

2011-05-05 @ 23:16:57
URL: http://guggelutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0