Porto Petro

Det blev lite pool och Lukasevangelium... senare. Fõrst lyckades jag locka med Janne pá en promenad till Porto Petro, hamnen pá andra sidan vár hamn, lika lángt som till centrala cala D'or. En vacker hamn ca 30  minuters gángvãg frán Es Talaial (várt hotell). Vi át en glass och gick hem igen, var borta ett par timmar. Tog en sandwich nãr vi kom till vár by (som jag i skrivande stund glõmt namnet pá)


Porto Petro

SEN la vi oss vid poolen och solade bort den sena eftermiddagen. Har hunnit klart Lukas- och hela Johannesevangeliet idag. Ger en del att tãnka pá fõrutom det rent studiemãssiga dá...

Slappade sen i skuggan av várt "hus" med virknálen. Har nu varit ute och ãtit den goda honungs-curryn pá Indiana Jones igen, alltsá samma stãlle som fõrsta dagen.

Nu ska jag virka en stund till innan vi kryper i koj... eller sá blir det koj direkt. Det blir sãllan som jag tãnker och planerar, men det brukar bli jãttebra ãndá!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0