Scrapping

Sitter och pluggar för fullt. Ville bara visa nåt som är både roligt och fantastiskt vackert. Olsi har i sin blogg lagt upp ett inlägg som handlar om en utmaning hon skickat in ett bidrag till... och där sitter en av mina små fjärilar. Jag blev jätteglad och stolt över att en av mina små pluttisar har fått en sån hedersplats! Och vilken fantastisk närbild hon kunnat ta på den! Jag blir jättesugen på att prova på detta, det är ju ytterligare en kreativ värld som man inte tänker på när man hastar på i tillvaron.


                         
(Observera att båda bilderna är Olsis)

Nu tillbaka till "älsklingslärjungen", Johannes!


Kommentarer
Postat av: Snurran

vad fint det blev!

2011-05-20 @ 17:40:51
URL: http://blogg.passagen.se/filijokus
Postat av: Linnea

Jättefint! Scrapbookingens värld är underbar och oändlig.



Kram

2011-05-20 @ 19:26:37
Postat av: finkan

Åh, vad fint! Kul m scrapping, men det gäller att ha fantasi för skapandet ;)

2011-05-20 @ 20:05:02
URL: http://www.finkan.blogspot.com/
Postat av: Lisa-olsi

:)

Ja visst passade den bra.



LO betyder layout, oftast en sida

att sätta in i scrappalbumet.



Du som har skapandet i händerna

skulle nog tycka om att scrappa.

Tänk att använda dina fina foton

och göra album, fina minnen och

otroligt rogivande under tiden man

sitter och scrappar.

Har du som jag en CD-bok att

lyssna på och en mugg java att

dricka till är trivselfaktorn hög :)



Ha en trevlig och skön helg // Lisa

2011-05-21 @ 02:20:35
URL: http://olsi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0