Knypplat blåsor på fingrarna!

Knyppeläventyret fortsätter... men inatt mådde jag skit. Hormonerna dansade antagligen rumba för jag svettades och hade hjärtklappning om vartannat. Sov ur-illa. Gick upp tidigt och ställde mig vid knyppeldynan till halv 8. Jag blev klar med Vätternsnipan till lunch, efter lunch la jag mig på sängen en stund och efter det mådde jag betydligt bättre. Fingrarna är ömma och jag har hittat blåsor mellan fingrarna :D Snacka om att gå in för knypplingen med liv och lust!
 
Samma teknik, olika garngrovlekar....
 
Efter lunch började jag montera tyllhörnet, men vid halv fyra bröt jag upp upp för att gå och handla grovt linne till Snipan samt frissabesök som jag bokat till kl 4.00.
 
Början av min montering av tyll- eller näsdukshörn
 
Ofärgat grovt linne blir nog supersnyggt
 
Denna snygga hätte-modell fick kakor och kallt vatten hos frissan!
 
Gick  tillbaka till kurslokalen och började fixa i pärmen som ska lämnas in kl 18.00 på torsdag för bedömning. Sen mötte jag Janne på Rådhustorget, han kom med buss. Vi har ätit gått och promenerat längs Vättern i solskenet. Nu ska vi knyta oss. Jag vet vad jag ska göra imorgon, men Janne vet ingenting, han tar dan som den kommer :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0