Måndag med Christer i tanken

Åkte från landet ca halv 8 imorse, åkte hem och lämnade av Ragnar och Esmeralda, började byta vatten hos Christer i syfte att han skulle få plumsa i akvariet... men han vägrade röra sig så jag ställde hans transportakvarium på en stol bredvid akvariet för att han skulle ha kvar samma temp i vattnet och så mycket ljus från akvariet som möjligt. Kände viss oro att han inte orkat med den långa resan hem...
 
Sen åkte jag och jobbade. Uteblivet samtal igen! Men jag hann med att sortera upp alla inkomna papper, ringa och ordna med ett möte så jag blev nöjd med dagen. Mitt eftermiddagsbesök kom iallafall! Ett planeringsmöte, lite småfix, sen åkte jag in till stan och träffade Monica. Vi åt pizza och gick på Tygverket i jakt på en bra tyll.
 
När jag skulle hem stod T-banan stilla efter en olycka och de hade ringt in ersättningsbussar, men jag var så kissnödig att jag ringde efter Jens, han och Sandra kom och hämtade upp mig och körde mig till Högdalen så jag kunde få hem bilen oxå.
 
Christer hade piggnat till så han hamnade i akvariet!
 
Snigelrace!
 
Med alla kompisarna
 
Algätarnas mat var godis!
 
Kvällen har jag tillbringat med en dokumentär om regalskeppet Wasa samt Criminal Minds och nån läbbig Frankensteintyp. Kul att sova ensam inatt! Har stickat och konstaterat att varken nacken eller bröstbenet är läkt än, det gör ont efter ett par timmar. Men jag KAN handarbeta nu.
 
Nu ska jag sova och drömma söta drömmar om Frankenstein eller nåt :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0