Spets och tyll

...det har varit veckans tema. Monica är intresserad av att hitta en spets så hon och jag har i sällskap med Arto gått igenom hela Svenska Spetsars sortiment och nu hittat två stycken som jag ska provknyppla! Men dessförinnan hann vi äta och studera mitt alfabete + Christer:
 
 
 
Dagen började med mässa och möte i Hagsätra kapell, fortsatte med samtal i Högdalen, lunch och ett drygt tre timmar långt hembesök. Sen åkte jag hem, tog ut Ragnar och satte mig att vänta på Monica och Arto. Fick några fina bilder på Wanda och Vanja imorse:
 
En halvbra på Xerxes som körde in sitt blyga huvud under mangroven:
 
...och en på Älsa oxå. Räkorna är svåra... de är nästan genomskinliga så kamerafokus fäster gärna bakom eller framför dem...:
 
... men idag gick det rätt bra tycker jag.
 
Nu är det dax att nanna kudden. Veckans arbete accelererar :O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0