Vårt eget äventyrsbad

Nu är dom här, våra nya våta vänner! Välkomna Anders, Beata, Cecilia, Doris, Eva, Freddan, Gudrun, Hasse, Iris, Jocke, Karin, Leif, Margareta, Nicke, Olle, Petra, Quintus, Renata, Sven och Tertullianus!
 
 
Det ska få fler kompisar sen, men vi börjar med dessa så länge :O) Det var ju 20 barnungar så vi köpte en borg som de kan roa sig i... men än har ingen av dem vågat gå in i "spökhuset"! De blir kanske modigare när de växer till sig :D
 
På eftermiddagen började Janne och jag att gemensamt laga middag, krabbkakor och midsommartårta. Härligt middagssällskap med vår f.d svägerska. Härligt att sitta och prata om livet som fortfarande pågår!
 
Så här ser min tutte ut nu. Blåmärket på halsen har nästan försvunnit, men nacke/bröst värker än och jag har sagt till mig själv att så länge tutten och magen är blå efter bältet så får det göra ont. Att läka tar tid!
 
      (Tittut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0