Änglar...finns dom?

Dagen har enbart ägnats åt att måla änglaikoner. Det tar tid, man sitter och mediterar över penseldragen och färgkombinationerna. Jag tycker det är så spännande att höra mina kursare prata om färger och nyanser. Själv har jag inget som helst färgseende utan väljer oftast starka färger som inte funkar ihop. Jag tar hjälp för att det inte ska bli för galet, jag måste ju lära mig ändå.



Skyddsängel                                                  Ärkeängeln Mikael - beskyddaren



Målandet har avbrutits för måltider och kaffe samt en kvällsandakt kl 21.00. Drog några penseldrag efter det, men ängade större delen av den sena kvällen till att lyssna, och i viss mån delta, i samtal med kursarna. Tror vi på änglar, mm. 

Nu är det läggdax. Hoppas kunna sova bättre än de senate nätterna. Mår ff skit!

Och änglar? Självklart finns dom! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0