Cut off!

I söndags kom Janne ner till Linköping, så samåkte vi upp med hans trasiga bil. Det gick bra, men lite långsamt. Måndagen bjöd på sina bekymmer ... och i tisdags efter jobbet när Janne åkte ner till Sanda, såg jag fram emot att få en stund tillsammans med min blogg. Men fjopp... efter att ha hunnit se att jag fått 87 nya mail och läst en artikel på aftonbladet så dog datorn. I onsdags efter jobbet åkte jag och Bekki ut till Bella och Rickard, dels för att lämna datorn, men för mer än det att se barnbarnsbarnen - Diesels ungar! Men innan dess smet vi in på Djurmagazinet i Gustafsberg och spanade in Bernhard och Biancas två kullas dvärgsilkesapor!


                                         

                                       
                               
                                 
                                   Min favvo! Memory!

Men allt godis har ett slut och Diesel kom in igen för att få koll på sina fina ungar!


                                              
                                                Diesel har av förståndiga skäl boat i Jennifers säng... klok katt!

Torsdagen vandrade på med samtal och möten, fredagen likaså. Nu är jag på landet... och kanske kommer dt nån bra bild på veckan som varit... eller inte. Trött som en GNU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0