Knypplardag

Även imorse blev det en ordentlig sovmorgon. Jag tog ner Bamse vid fyra men han var så orolig att jag tog upp honom vid sex igen. Janne kom hem strax före åtta efter nattpasset och tog ner honom igen, då somnade även Bamse gott och sov till... halv tolv! Jag gick upp vid elva och gjorde mig klar och gav de andra djuren frukost. 
 
 
Sen har jag mest knypplat. Vid två åkte jag hem till Monicas styvmamma och vi la sista handen vid Monicas kläder. Monica och Arto var oxå där förstås. Nu är allt klart med det! Sen hem och knyppla igen.
 
 
Nu tror jag att jag hinner klart imorgon, det är inte mycket kvar. Sen blir det till att öva sång till bröllopet... och vad ska jag ha på mig???
 
Nej, det blir morgondagens bekymmer. Nu sista Bamsenaden och sen säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0