Båtlogg dag 18 --> ...hemma

Sista dagen! Vi såg till att njuta extra mycket. Jag fastnade med damen på Strömsborg på Bamses morgonpromenad. Han fick springa fritt på hennes stora tomt. Sen gick vi upp och tog adjö av moster... och när vi kom ner till Strömsborg igen fick vi en glassförpackning hallon!
 
 
Vi åkte direkt till Vaxholm där vi plockade upp Monica och Arto, Bekki och Nicklas. Vi åkte till Fjäderholmarna och gick runt en stund, barnen lekte så fint med varandra...sen åt vi lunch!
 
 
 
Vi for rätt över vattnet och hämtade upp Jens i Nacka Strand.
 
 
Så åkte vi Djurgårdsbrunnskanalen! Det har blivit många kanaler i sommar. Först Södertälje kanal, sen Kinda kanal, Göta kanal, Dragets kanal, Djurgårdsbrunnskanalen och efter att vi badat och fikat nedanför Sjöhistoriska museet - Karlbergskanalen.
 
 
Nu är vi hemma igen efter en underbar dag och en underbar båtsemester och fantastiska fem veckor. Regnet öser ner... en bra avslutning på vår semester kanske? Synd om dem som börjar... men det blir bättre senare i veckan.

Kommentarer
Postat av: Lene

Hej,

Jeg har set, at du har stickad en Pippi-tröja. Kan du berätta, var du har hittat mönster till den??

MVH,
Lene

Svar: Hej Lene! Jag köpte mönstret när jag hade småbarn på 80-talet och det finns inte längre till försäljning. Om jag får din adress kan jag skicka en kopia på det. Vänligen, Gunilla
Guggelutt

2013-07-30 @ 23:08:33
Postat av: Lene

Hej Gunilla,

MANGE TACK :o)

Min mail er: [email protected]

Svar: Hej Lene. Jag behöver skicka ett vanligt brev för jag har ingen scanner. Du kan skicka adressen till [email protected] så behöver du inte lägga ut den offentligt här. Vänligen Gunilla
Guggelutt

2013-08-01 @ 21:21:14
Postat av: Lene

OK :o)

Svar: Har fått din adress, jag skickar en kopia i veckan :)
Guggelutt

2013-08-02 @ 13:43:51
Postat av: Lene

MANGE TAK!!!! :o)

2013-08-03 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0