Boat-trip Waxholm

Lämnade en solig Norrgårdsö och började vår färd hemåt. En liten malör, med sjögräs i kylaren som Janne kunde åtgärda, innan vi anlände Waxholm. Vi tänkte först bara stanna till och handla, men vi beslöt oss för att stanna kvar och betalade dygnsavgift i gästhamnen.
 
Kyrkan hade en knypplad altarduk - Mogna ax
 
Vi gick en promenad i stan, tittade på kyrkan och träffade Ingemar Stenmark...fast jag såg inget förrän Janne sa till mig. Jag vände mig bara för att se att han och hans sällskap tittade på mig...eller kanske mer troligt - på Ragnar.
 
Lunchmiddag
 
Kvällen bjöd på överraskningar. Först klev en knyppelkompis oväntat på båten och det blev en trevlig kväll. Och med bussen hon åkte iväg med kom Rebekka och roade sina föräldrar några timmar. Vi följde henne till halvelva-bussen och gjorde sista Bamsenaden samtidigt.
 
Kvällen är än så länge lugn. Vi hör båtar, bilar och färjan till Rindö. Hoppas på en sista god natt i båten.
 
Gonatt gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0