Färdigknypplat

En kort mobilblogg mitt i natten. Sista heldagen idag. Jag knypplade av Stensötan imorse och klippte trådar. Efter lunch gjorde jag klar dokumentationen, knypplade kantspets till monteringen och städade upp lite. Hittade en ritad spets på mm-papper som jag började rita av. 
 
 
Köpte mig ett par knyppelpinneörhängen till. Kag tyckte jag var värd dem! Nu har jag Vadstenas snyggaste öron!
 
 
Halv 8 möttes ett gäng upp På Hörnet, åt god mat och hade jättetrevligt. Umgänge fortsatte i D-huset med ett nytt gäng och efterrätt och nu är jag så himla trött och nöjd med dagen. 12 dagar går så fort när man har kul ❤️
 
Årets sista trädbild. Molnigt och lugnt vid Vättern ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0