Husbilslogg dag 16 - Östersund, Ångsta camping

Något jag kommer ta med mig från denna resa är minnet av alla dessa miljontals rallarrosor som blommar överallt i Norrland.
 
Dagen har inte varit särskilt händelserik. Vi har kört drygt 42 mil från Sorsele till söder om Östersund.
 
Sorsele camping vid Vindelälven
 
Jag har varit rätt slut och sovit stundtals i bilen. Myggen invaderade vår husbil inatt, dessutom var det varmt som sjutton, men nu ikväll har Janne hittat var myggen kom in och tätat det. Dessutom är det myggfritt här i Ångsta så vi borde få sova.
 
Vi gjorde ett lunchstopp i Vilhelmina, gick ner och tittade på stationen där Inlandsbanan går. Ett nytt framtida projekt kanske? Inlandsbanan, helt eller delvis.
 
 
När jag inte slumrat har jag stickat klart Lunas tröja. Monteringen får vänta för jag har ingen nål att sy ihop den med... och ikväll har jag knypplat!
 
 
Nu ska det bli skönt att krypa ner i sängen. Det är rätt svalt ute!
 
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0