Husbilslogg dag 6 - Sangis motell och camping

Jag har ändrat lite i bloggrubrikerna idag så de större städerna vi bott i närheten av kommit med, det blir lite mer informativt tycker jag...
 
Dagen har varit tämligen innehållslös i jämförelse med andra dagar under resan. Vi lämnade Älvsbyn mitt på dagen och tog oss till Sangis, en resa på ca 16 mil, med ett stopp för att handla. Jag har suttit och stickat på Lunas tröja i bilen.
 
Här finns 5 stugor och några rum samt plats för 10 husbilar/vagnar. 
 
Resten av dagen har vi tillbringat på campingen, legat på bryggan vid sjön, Janne har badat, jag har fotat blå jungfrusländor. Och så har jag broderat på Fågelträdet.
 
 
Solnedgången över Sangis älv ikväll på kvällspromenaden var magisk! Guldskimrande och hundratals små fjärilar, som en sagovärld 🦋🦋🦋
 
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0