Jobba hemifrån-måndag

Känns som jag fuskat lite... men nej, det har jag ju inte. Dagen har bland annat innehållit två längre själavårdande samtal per telefon och jag har, som bekant, svårt att koncentrera mig när telefonsamtal drar iväg i tid. Headset är en fantastisk uppfinning! Under förmiddagssamtalet knypplade jag klart en julgranskula i silver och under eftermiddagssamtalet spolade jag på närmare 40 par pinnar till ett nytt knyppelprojekt. För mig är det personliga mötet så viktigt, men telefonen är ett bra redskap när det inte funkar. Sen gäller det att se till att det funkar för undertecknad oxå ...
 
Däremellan har jag läst inför höstkonferensen på lördag, svarat i telefonen och gått igenom mailen.
 
 
I kväll fick mina nybörjar-elever knyppla varsin ängel. Tänkte att det kunde vara kul att få göra nåt som blev klart på en kväll. Jag tror att det uppskattades 😇
 
 
Efter avslutad kurs åkte jag hem och packade det sista i bilen. Hundarna fick hänga med upp till Lyan men Ragnar fick stanna hemma hos pappa den här gången. Resten av veckan kan bli intensiv... så godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0