Sönda 😎

Vaknade tidigt och kunde inte somna om. Det börjar tydligen bli en vana. Gick upp och satte mig med stickningen och njöt VĂ€sterĂ„s gĂ€sthamn, sol och bĂ„tliv 💕 Make och hundar vaknade sĂ„ smĂ„ningom.
 
 
Vi tog en promenad upp till centrala VÀsterÄs och köpte fikabröd...
 
Stadshuset, ”laxrĂ€nna” förbi turbinen i SvartĂ„n, konst om att vĂ„ga och SvartĂ„n med Stadshuset i bakgrunden. Tyckte sĂ„ mycket om att lyssna till Stadshusets klockspel.
 
...sen bar det av hemÄt. Vi stannade ca en kvarts bÄtÄka hemifrÄn för att fika och bada.
 
Rambo lÀr sig av Bamse att det inte Àr lÀskigt att Äka bÄt, vi rÀddade en trollslÀnda ur vattnet, Rambo badvaktar sin mamma och givetvis delar vi pÄ kaffebrödet!
 
Vi kom hem vid fyratiden och jag var sÄ sugen pÄ att ta hand om en del av vÄra smÄ söta körsbÀrsplommon sÄ jag satte igÄng. Det blev tvÄ sorters plommonchutney - chili, rödlök, ingefÀra och chili, anis, choklad samt en citron-sockerkaka med och plommonbitar.
 
 
Nu Ă€r jag hĂ€rligt trött 💕

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0