Home sweet home? 🏠

Resfeber... Sov ÀndÄ gott inatt och vaknade i vettig tid (dvs inte kl 4-ish). Efter Coconaden packade jag min resvÀska och det gick bra med 2 kilos marginal. Handbagaget likasÄ. 

 
Efter frukost Äkte vi till en plantage och tittade pÄ vÀxter och trÀdgÄrdsprydnader. Vi köpte en vÀggprydnad i form av sjöhÀstar som tack för att vi fÄtt bo hos min kusin och hennes man.

Jag skulle velat fĂ„ med mig en airplant. Den skulle jag isĂ„fall plantera i nĂ„gon av snĂ€ckorna jag plockade förra gĂ„ngen vi var hĂ€r... Ansiktet nederst i bild ska sitta pĂ„ en trĂ€dstam! Den fĂ„r jag köpa nĂ€sta gĂ„ng 😃 
 
Vi gjorde en repa pÄ Walmart för att köpa lite lunch. 

Walmart har börjat med robotar. Jag tyckte det sÄg ut som den inventerade hyllorna...
 
NÀr vi kom hem Ät vi lunch och softade. En lÄng resa vÀntar.
 
AlltsĂ„...storleken pĂ„ avokado đŸ„‘Â 
 
Nu Àr snart denna semester slut, Àventyret likasÄ. Vardagen nalkas...

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0