Årsmötessöndag

Kom på att jag just inte tagit några bilder relaterat till årsmötet idag! Det blev typ tre bilder på de fantastiska små blommorna som knypplades på Syfestivalen i Knyppelpinnarnas workshop som Gun designat och Evas berlock.
 
 
Jag tycker det blev ett trevligt årsmöte med medlemmarnas köp/sälj. Jag hann aldrig fråga hur det gått för dem som sålde för tiden gick för fort. Lite snack hit och dit, sen årsmötet där jag blev vald till ordförande ytterligare två år. Sen smörgåstårtor och kaffe och konstituerande årsmöte. Sen var det typ slut.
 
Evas fantastiska berlock med mönster av Kortelahti
 
Hemmavid har det inte blivit så mycket. Uppvärmd middag med maken och ett par timmar i tunnan under stjärnklar himmel. Nu är det bara bingen kvar innan nya veckan tar vid samt två år till som ordförande i föreningen Knyppelpinnarna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0