Husbilslogg dag 12 - Lågarö

För ovanlighetens skull vaknade jag först imorse och tog morgonpromenaden med hundarna.
 
 
Medan vi umgicks en stund med föräldrarna passade Bamse på att grundligt undersöka en låda med blomsterjord som stått utsatt för gårdagens regnskurar. 
 
 
Han såg ut som en skyldig panda ut när jag kom ut 🐼 Han har alltid älskat vattenpölar och lergölar, men detta hade jag inte förutsett och jag brast i skratt. Han däremot höll sig för skratt när han blev placerad i duschen 💦 Skitigt vatten är kul, rent vatten är jätte-o-kul!
 
På em skjutsade vi mamma till sjukgymnasten, hjälpte henne fixa en ny telefon (den förra var trasig) och passade på att handla åt henne och tanka deras bil. Efter det klämde vi i oss 2,5 kg räkor.
 
 
Kvällen har ägnats åt Apple-id, koder och en hel del svordomar 🤬 ... och en skön kvällspromenad.
 
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0