Helgavslut

Igår virkade jag i princip hela dagen och blev klar med min lost-souls-sjal på kvällen. Långpromenad med hundar och make i solen samt lite tunnbad på kvällen, sen sov jag gott.
 
 
Idag var det dax för medlemsmöte i Knyppelpinnarna. Temat var påsk/vår och på styrelsemötet diskuterade vi två roliga framtidsplaner: ny hemsida och 30-årsjubileet. Det är några år kvar men planerna behöver smidas!
 
Mina vitsippor och påskkycklingar
 
Igår gjorde jag en liten beställning hos Karin och hon kom till träffen idag och levererade. Jag beställde en Madonna som jag tänker kan matcha mina ikoner, men jag beställde oxå två halsband i metall med en infattning av glas vilken man lägger en knyppling runt. Jag hann knyppla mer än hälften på träffen och gjorde resten efter middagen ikväll. Nu är det bara ett hållfast lim som behöver införskaffas!
 
Rosenbotten
 
Nu är trådarna i sjalen fästa och hundarna promenerade, alla i huset sover och snart även moran 👵

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0