27:e anniversary💍

Efter en lugn morgon med Coco-nad och lite morgonsurr Äkte vi till Miromar för mer shopping. Ett par saker finns kvar pÄ min önskelista.
 
Bilderna Àr tagna pÄ samma stÀlle pÄ Miromar Outlet Estero med drygt tre Är emellan 
 
Massor av sköldpaddor 
 
Dock kom vi dÀrifrÄn tomhÀnta men med magarna fyllda av  Flatbread inn's goda flatbread. Jag tog en Bang Bang - rÀkor med getost och annat gotta.
 

PÄ vÀgen hem svÀngde vi av vid Walmart för att tillÀggshandla, dÀr hittade jag bÄde shorts, lÄngbyxor och Aloe-sockor.
 
IkvÀll Äkte vi till Pinchers Crab Shack pÄ bröllopsmiddag. Vi Ät Crab Rangoons - krabbdumplings - till förrÀtt. Jag fortsatte pÄ rÀktemat frÄn lunchen och bestÀllde Bom Bom Shrimps. Supergott med lite styrka i sÄsen och potatismos med vitlök och vitlöksbröd till. Och margarithas!
 
 
Nu kĂ€nns det som lĂ€ggdax efter Ă€nnu en fantastisk dag. Ser fram emot ytterligare 27 Ă„r med maken 💕
 
Godnatt vĂ€rlden 🌎

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0