”A giant margaritha” 🍸

Idag när vi var och handlade kläckte en man glatt ur sig att "wow, that looks like a giant margaritha" där jag stod i min nya fina klänning med limeskivor på... och det kan man ju tolka som man vill. Jag väljer att tolka det som att jag är läcker som en margaritha 😋
 

Imorse på Coconaden fotade jag ibis igen. De är så fina och det finns både svarta och vita.
 
De svarta är mer skrajsna än de vita...
 
Idag klockan 11.00 hade min kusin bokat tid för fotvård. Jag fick en jätteduktig tjej som fick bort mina sprickor som blödde första dan vi kom hit. Så fick jag lite rött på naglarna oxå 🦶

 
Sen åkte vi till Jing Du i Ft Myers och åt lunch med kusinens make. Sushi, mongoliskt, kinabuffé och chokladpudding!
 
Mongliskt 
 
 
Vi gick runt på Bealls och Stein Mart i jakt på lite mer prisvärda kläder och jag kom hem med ytterligare några toppar. Nu måste jag väga resväskan innan jag handlar nåt mer! Sen åkte vi förbi ABC - en stor spritbutik- på vägen hem.
 
Ikväll drink vid poolen, Coconad och en lat kväll med magar fortfarande fulla efter lunchen.
 
Fyn sjutton vad vi har det bra 💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0