Black Friday 💵

Efter morgonprocedurerna gav vi oss av för att fynda några önskegrejer. Jag har köpt två bh som är så himla sköna och nu var de nedsatta till mindre än hälften, sonen har bett oss köpa skor och min kusin hade oxå sett ett par skor hon ville ha.
 

Vare sig sonens eller kusinens skor var nedsatta, men vi fick uppleva en äkta amerikansk Black Friday med mycket folk, mycket bilar och på vissa ställen långa köer. Nå, jag är nöjd med dagens bh-köp och nu är alla grejer på min önskelista avprickade utom vinterstövlar, men det tar jag i Sverige när jag kommer hem. 

Lunch på Arby's, lugn em i och vid poolen, Thanksgiving-rester till middag och Coconad fick avrunda dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0