”Thank God for coffe” ☕️

En lugn dag. Tog det lugnt imorse, kaffe vid poolen och frukost efter Coconaden (Promenad med Coco=Coconad) Det syns så tydligt på stegräknaren att vi går Coconad morgon och kväll.
 
 
Idag gjorde vi en kortare utflykt till Coconut Point och letade efter grejer på min önskelista. Korta leggings verkar inte finnas nu på vintern, även om det för oss är svensk sommar, men jag köpte två långbenade leggings på Target, några fina jumprar på Ross och två braiga bra's (bh) på Lean Bryant. Vi drack lite is-kaffe på Target för att orka vidare, Peppermint Mocha Frappuccino för min del.
 
Thank God for coffe, sa vår bordsgranne på Target

Det blev trots allt typ tre timmar på Coconut Point. Sen blev det en drink poolside efter att Coco gjort ett kortare rymningsförsök och vi fått hoppa över en obekant orm i jakten på henne...
 

Ikväll har jag gjort middagen med god hjälp av make och kusin: zucchini-plättar med tillbehör som lök, bacon, citron och räk- och crabröra. Yummi 😋
 

Godnatt världen 🌎

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0