Ft Myers Sand Sculpting 🏖

Imorse hade vi inte brÄttom nÄnstans. Regn var utlovat mellan kl 03.00 - 10.00 och det stÀmde rÀtt bra. Jag lÄg sömnlös frÄn ca 5.00 sÄ jag bestÀmde mig för att gÄ upp och sticka vid 6-tiden. Fick strax sÀllskap av Coco, myspys att sitta med henne i knÀt med stickorna och titta pÄ regnskurarna. 
 
 
Det blev sol tidigt pÄ förmiddagen. Maken och jag tog en promenad med Coco innan vi alla satte oss i bilen, Äkte till Lovers Key och tog shuttlebussen till Sand Sculpting-parken i Ft Myers. Kusinen sa att det inte alls var dÄ stort som det brukar, men för oss som var dÀr för första gÄngen blev imponerade av vad man kan göra med sand!
 
Patriots vann över Cowboys ikvÀll med 13-9 
 
 
Vi tog varsin margaritha och tortillas med crab-dip pÄ Pinchers innan vi Äkte hem igen.
 

HÀrlig kvÀll med dopp i poolen, snack, drinkar och en fantastisk barbecue toppat med Coco-promenad.
 
Godnatt vĂ€rlden 🌎 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0