Knyppelsöndag 📍

Fyller pÄ med en blogg om dagen oxÄ. 
 
Sov himla gott inatt men det var ÀndÄ rÀtt tufft att gÄ upp halv Ätta imorse. Halv nio satt jag i bilen pÄ vÀg mot KallhÀll. Fyllde pÄ en tom dieseltank pÄ vÀgen...
 
 
Efter styrelsemötet riggade vi projektorn men givetvis saknades nÄt - datorn.  Tack och lov hade jag tagit med min egen som jag kunde kila ivÀg och hÀmta i bilen. 
 

Idag berÀttade en av vÄra medlemmar hur man kan klÀ om en knyppeldyna. Hon har under de tvÄ senaste veckorna klÀtt om en dyna och skickat foton till mig pÄ förloppet. De sista bilderna laddade jag ner igÄrkvÀll pÄ dator och förde över pÄ sticka innan jag gick och la mig, sÄ bildspelet var klart pÄ datorn.
 
 
Det blev ett jÀttebra möte. MÄnga medlemmar kom, förelÀsningen var jÀttebra och mÄnga klÀmde och kÀnde pÄ de sex omklÀdda dynorna. Jag hann prata med flera medlemmar, har eventuellt raggat upp en ny tidningsredaktör och har fÄtt tips kring mitt kommande sodukoknypplingsprojekt. 
 
 
KvĂ€llen har bjudit pĂ„ rĂ€kor och tunn-bad. Ser fram emot sĂ€ngen 💕

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0