Natthamn: Drottningholm

Vi har verkligen haft en superdag i Herrestaviken. Vi har legat lagom i skuggan så det har inte blivit för varmt, vi har badat mycket och maken har tagit alla hundpromenader så min rygg kan läka.

Maken räddade en Eksnabbvinge ur vattnet
 
 
Jag har läst några kapitel i "Pastor Viveka och tanterna", en mordhistoria i Enskede med glimten i ögat samt monterat klart min nyckelpiga-väska... vilken blev ett fiasko. Den är söt men jag måste göra nåt bättre med remmen, den funkade inte som tänkt 🐞 Antingen ryggsäck som i beskrivningen eller remmen som en vanlig rem-väska. Vi får se...
 
 
Vi hade tänkt stanna i Herrestaviken men batterierna tog slut. Det innebär att kyl samt vatten- och toapump slutar funka, så för att ladda dem körde vi uppåt Stockholm (batterierna laddar när motorn är igång). Ikväll sover vi vid Kärsön några 100m från Drottningholms slott i sällskap av bävern 🤗
 
Hushållssysslor med utsikt 😍
 
Godnatt världen 🌍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0