Good boooy đŸ¶

Bamse började fara runt i sĂ€ngen före fyra imorse. Han skulle pussas och bli kliad pĂ„. BĂ„de maken och jag gosade lite med honom, sen hoppade han ner och la sig i puffen i vardagsrummet. NĂ€r jag klev upp strax efter Ă„tta i morse började han sno runt igen, sprang runt mina fötter, pussade pĂ„ mina ben och fjantade sig. Tillslut gav han upp och satte sig bakom en fĂ„tölj (= udda beteende) ... DÅ fattade jag. "Vill du gĂ„ ut?" frĂ„gade jag. Han sprang direkt till dörren đŸšȘ Duktiga hund ‌ Dumma matte đŸ€› Vi hann bara gĂ„ 100 meter sĂ„ var han klar đŸ’© Sett i backspegeln borde jag ha fattat redan inatt! Vad jag inte visste dĂ„ var att maken gĂ„tt ut med honom vid fem innan han Ă„kte till jobbet. Ingen av hundarna Ă€r ok i magen... đŸ€”
 
 
Resten av dagen har varit trevligare. Kvart över tio ringde fysioterapeuten och vi hade ett bra samtal. Jag satte igÄng med övningen direkt. Ska fÄ nya varje dag via appen och sÄ ska vi höras om sex veckor.
 
Gick en kort svĂ€ng med hundarna och sen satte vi oss i bilen. GlasĂ„tervinningen, hĂ€mta paket hos Godisgubben, hĂ€mta bestĂ€llda bildelar pĂ„ Bilia, tanka och sen vidare för lunch pĂ„ Gustavsvik i Gnesta med barndomsvĂ€nnen 💚 Kom dit pĂ„ slaget 12.30 trots alla Ă€renden och skitnödiga hundar. Good girrrrl 👧  
 
8 mĂ„nader sen jag var hos frissan đŸ˜± ... nĂ€stan en hel graviditet đŸ€°Â 
 
Lasagne och Budapest 😋
 
SĂ„ jĂ€ttegott, som vanligt 💚 Och en jĂ€ttefin eftermiddag med barndomsvĂ€nnen som avslutades i hĂ€sthagen 🐎 
 
Perlina och Conchita
 
Perlina

Conchita
 
Conchita och hennes föl Divo
 
Ljuvia
 
TÀnker pÄ uttrycket att kÀnna sig som en hink med skit.
En hink med skit Ă€r smĂ„potatis om man har hĂ€star 🐎💕
 
En stund efter fyra Äkte jag och hÀmtade maken pÄ jobbet. Han tog husbilen imorse för den ska fÄ bo ett tag pÄ hans jobb. Vi stannade till vid sjön Yngern och gick vovvenad.
 
 
Kyl- och frysrens till middag: rynkig paprika med köttfĂ€rsfyllning inkluderande utgĂ„ngen grĂ€dde och deppig lök 😋 Hopkok pĂ„ rester Ă€r gott 😋
 

En stund vid Tvn fĂ„r avrunda en perfekt grĂ„mulen torsdag i oktober 👍

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0