Gotlandslogg 5: Vamlingbo

Imorse tog vi morgonpromenaden tillsammans. Vi gick förbi kyrkan och bort till Vamlingbolaget. Blir inte riktigt klok på vad de gör men jag gillar byggnaden och namnet.

(null)

På förmiddagen hjälpte maken till att sätta upp en hängränna medan jag och S satt och pratade i lä, sen gick vi runt i trädgården och inspekterade odlingarna.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

S och jag tog även ett dopp i deras bubbelbad innan jag fixade en sen lunch med lite smått och gott vi köpt på vägen.

(null)

(null)
Marinerade samt rökta räkor från Sysne, ost från Burgsvik, salmbärssylt från Klintehamn, vindruvor från Strängnäs och vitlöksalami från Utö.

Sen gjorde S och jag en liten utflykt till Burgsvik för att se Grå Gåsen där "Så mycket bättre" spelas in.

(null)

(null)

(null)

(null)
Här har många kändisar stått och sjungit

(null)

(null)

Kvällen har bjudit på snack och grillad kyckling. De här fem dagarna har gått lika fort som vi varit borta länge 🤔

🎤 Godnatt världen 🎃





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0