Kan man knyppla en banan? 🍌

MyskvĂ€ll efter en lugn dag. Tittar pĂ„ gtj frĂ„n Skara domkyrka - Livets bröd 🍞 - vi delar lika đŸ„–
 
Min dag har i huvudsak inneburit följande:
1. Jag har knypplat en banan 🍌 
 

... om det blir som tÀnkt kommer den ingÄ i en trÀdgÄrdsutstÀllning pÄ Spetsmuseet i Vadstena i sommar. Annars fÄr den bara ingÄ i kategorin "kul grejer jag hunnit med i livet".
 
2. Maken har tagit 3 vovvenader av 4. Det har frigjort tid för mig att diska stordisk dÄ jag passade pÄ att baka. Det blev ett bananbröd och tio choklad-bars.
 

3. Vi har badat i tunnan. Det blev en begrĂ€nsad tid ikvĂ€ll eftersom maken skulle till jobbet đŸš« Hans bil blev ju kvar pĂ„ jobbet i fredags dĂ„ han körde hem husbilen som han piffat och fixat med, sĂ„ det blev för min del ...
 
4... knappt tvĂ„ timmar i bilen... vilket blev fĂ„nigt, satt i perspektiv... för nĂ€r jag kom hem gick jag sistanaden för att kunna se Tunna BlĂ„ Linjen och möjligheten att gĂ„ lĂ€gga mig... sĂ„ kom gubben ikapp mig i sin bil (som blev kvar pĂ„ jobbet i fredags dĂ„ han dĂ„ körde hem husbilen Ă„ 🙄🙄🙄 gu va ja förklarar) hursomhelst och utan att förklara vidare sĂ„ hade hans mobil hamnat under passagerarsĂ€tet pĂ„ min bil nĂ€r jag skjutsade honom...
 
Förutom bananen testade jag lite sidenband i soduko-knypplingen. Det blev bÀttre Àn blomstöden, tycker jag.
 
 
... sĂ„ sĂ„ kan det gĂ„. Godnatt vĂ€rlden đŸ’€Â 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0