Husbilslogg 13: hemma

Det blev lite sträckkörning idag. Stannade i Åtvidaberg där vi köpte en väderkvarn, nånstans därefter tankade vi och ytterligare något senare stannade vi vid en rastplats där jag kokade fika medan maken gick ut i ösregnet med hundarna.

Bilkön ringlar lång
Skördetröskan ligger först
Jag lutar mig tillbaka
 

På eftermiddagen anlände vi hemmet. Jag stack iväg och köpte hundmat och krocketter. Det vi tänkte grilla panerades i stekpannan istället. Maken regnade in hos grannen och jag i bilen, det öste ner 💦 Det var oxå anledningen till att vi bröt en dag tidigare. 


(null)

Mycket nöjda med vår semester landar vi nu hemmavid 💝

🌍 Godnatt världen 🌎



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0