1 december

Det är egentligen emot mina principer att åka så här långt, vara borta så här länge och bara ligga vid poolen, men som maken och jag kommit överens om så är det uppenbarligen detta våra kroppar behöver. Inget att ha dåligt samvete över.

Det blev ännu en dag vid poolen. Jag mår bra igen men inte maken riktigt än så vi ville inte göra nåt äventyrligare. Jag brände mig igår så idag blev det 50+ och skugga under parasollet. Mitt på dagen gick jag upp och hämtade en bok. Två bra påbörjade böcker och ett broderi har jag med mig men har inte rört någotdera. Nu kände jag efter… broderiet är ingen bra kombo med svett, fukt och solkräm, böckerna blev ole dole doff. Båda är signerade av författarna. Det blev historieboken 📖 

(null)

Det mulnade på under eftermiddagen men det gjorde inget. Maken slumrade och jag läste, helt utan rädsla att bränna mig mer. Vid halv fem gick vi upp på rummet och gjorde oss klara för middag 🕟 Lunch hoppade vi över idag igen och till middag tog vi schnitzel och pommes med läsk. Tänkte att vi kanske behövde nåt europeiskt för våra magar 🤪

(null)
Krabbspåren ser ut som traktorspår i miniformat 🚜     

Efter middan gick vi och satte oss vid stranden och tittade på molnen som bildats under eftermiddagen och nu mörknat ordentligt.

(null)

(null)
Hotellet hade ordnat en liten grill och marshmallows på stranden 🔥 

Nu sitter vi på balkongen och tittar på ovädret som drar över oss. Blixt och dunder ⚡️ Åskguden Tor är uppenbarligen verksam även på denna sidan jordklotet 🌏 

🌏 Godnatt världen 💦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0