Båtlogg 11: Hallstahammar

Vi gick upp vid halv sju imorse och drog iväg strax efter åtta. Halv tio började vi slussa. Idag har vi gjort tolv slussar samt kanaler och sjöar. 

(null)

(null)

(null)

(null)
Vi försökte pussas med pringles-läppar. Rambo var jäääätteintresserad… av pringles 😂
(null)

(null)
På promenad mellan två slussar

(null)

(null)
Vinka till farmor 👋

(null) 
Så spegelblankt 

(null)

(null)
Ibland får man leka med maten 🤭

(null)

(null)
Ett spegelblankt Östersjön 

(null)
Den här bilden tog min son samtidigt strax  bakom/ovanför mig och fick med solen. Bilden ger mig en känsla av rymden. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Färden har varit jättefin och vi stannade i Hallstahammar vid fyratiden, badade och gick upp på stan och åt middag.

(null)
(null)

Sonen och hans flickvän har köpt en uppblåsbar avokado 🥑 Jag är omåttligt road 😂

(null)

(null)

🥑 Sov gott världen 💦



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0