Husbilslogg 1: Sundsörn, Mariestad

(null)
Påfågelöga 

(null)
Nässelfjäril 

En sån där skön morgon. Ingen stress. Det som inte blev packat igår packades ner och vi pysslade med olika saker. Jag sammanställde de lokalerbjudanden som är intressanta för Knyppelpinnarnas räkning och skickade till kassören, de ska ut till styrelsen inom kort. Anmälde mig till augusti månads haiku-utmaning. Kollade upp min anmälan till en endagskurs i kulning. Livet rullar på i maklig takt.

(null)
Mjukglass med saltlakrits på väg  🛣

Mitt på dan åkte vi iväg och tillbringade ca 3 timmar i bilen innan vi anlände vår bokade ställplats vid Torsåbrons brofäste, Sundörns ställplatser strax norr om Mariestad 🚐

(null)

(null)
Torsåbron

Efter en lagom vovvenad åt vi middag på Brygghuset. 

(null)
Mariestad förstås, vi är ju här!

(null)
Schnitzel 

Vi satt ute en liten stund men med regnet som började blev det lite svalt så vi gick in. Nu har jag sovit 2 timmar till regnsmattret mot taket och väcktes av maken som gick ut med hundarna. Hoppas att jag somnar om 😅

(null)
Upplyst Torsåbro från mitt fönster ikväll 😍



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0