Halvtid

För en vecka sen satt vi på flyget hit och om en vecka sitter vi på flyget hem ✈️ Det har gått fort, vi har inte gjort så mycket men känner oss väldigt nöjda ändå. Nu får vi se hur vår andra semesterhalva blir 💦🌴

Vi hade lite planer idag. Vi tänkte sola några timmar och gå över flodfåran till nästa beach på eftermiddan, men maken blev tyvärr sjuk inatt. Fick med mig en "box" från frukosten som jag laddade med rostat bröd och yoghurt 🥪 Han fick i sig en tredjedel, men orkade hänga med ut till poolen. Där låg han i skuggan hela dagen medan jag solade och badade. 

(null)

(null)
Jomen lite färg har jag nog fått 🎨 

(null)

Vi gick upp när regnmolnen hopade sig. Jag t.o.m somnade en stund i vårt svala rum. Sen gick vi och åt middag på beachen. 

(null)

(null)
Något sprang över gången vi gick på. Se där! En skink försökte se osynlig ut 🦎 

Skinken kilar raskt 

över stigen där vi går

Perfekt kamouflage 


(null)
Vi hittade en gunga till 😃

Nu sitter vi balkongen och tittar på regnet som öser ner och blixtarna som klyver himlen. Ingen av oss mår 💯 ikväll så det blir nog tidig sänggång 🛌 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0