Winery utflykt

Idag gjorde vi en jättemysig utflykt till Doukenie winery.

(null)
Ekorren rev bark från trädet, förmodligen bomaterial

(null)
Höken

Doukéni Winery har funnits som vingård sen 1985. På senare år har winerys dykt upp överallt i Virginia. Man blir medlem och signar upp sig att köpa ett visst antal flaskor per år. Detta ger medlemmarna möjlighet att komma på provsmakning, även med vänner och bekanta.

(null)

(null) 

(null)

(null)

(null)

(null)   

Tidig kväll laddade jag ner "pixel art" och har gått lite bananas 🍌 Jag tog ett kort på Coco och har suttit länge med färgläggningen. Jättekul! Jag har massor kvar! "Star tracker" kommer jag ha mycket roligt med oxå 🌟 

(null)

(null)

Ikväll har vi haft seafood night. Lax, krabba, hummer, bakpotatis och hemlagad coleslaw. Så himlans gott 😋

(null)

🌟 Godnatt världen ✍️ 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0