Båtlogg 13: Mariehamn 🇦🇽

(null)
Vi fick sällskap av ett gäng vitkindade gäss på förmiddagen. De sökte säkert oxå skydd för den kraftiga vinden 💨

Seg-dag. Ostadigt väder, framförallt blåsigt 💨 Mina fötter har svullnat upp under resans gång så dagen har jag ägnat åt att försöka hålla fötterna högt… och broderat. Jag har tagit matlagning och disk, maken alla vovvenader medan ungdomarna roat sig själva så gott det gått.

(null)
Passar mammas broderi 

(null)
Så här långt har den varit skittråkig att brodera. Här är 6 av 12 färger. Färger och mönsterkoder har varit lika varandra och mönstret oregelbundet. Här börjar det roliga 😃

(null)
Lite konturer 😃

(null)
Pupiller och "hår"

Nu har solen gått ner så jag får fortsätta imorgon eller en annan dag. 

(null)
Natten efter supermåne, den är full och röd ikväll oxå 
🛥️💨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0