Små och stora ägg 🥚

En lugn förmiddag med sen frukost och småsnack. Hittade ett jul-filter på telefonen och dottern hittade Rambos jultröja 🎅🏼🤔

(null)
Snart är det jul igen 🎶 

(null)

(null)
Piiiinsamt, sa Rambo

(null)
Två månader kvar 🤰 

Mitt på dagen satte vi oss (jag och dottern) i bilen. Vi körde lite extra rondeller (ja, ja, jag råkade få henne att svänga av en rondell för tidigt, meeen då fick hon ju å andra sidan öva på vänstersvängar i rondell 👌) och åkte över Vansberga för att köpa små små ägg 🥚 

(null)

(null)

(null)

Vi körde lite fel igen och kom ut på 55:an mot Flen, men SEN kom vi rätt. Det blev en bra övningskörnings-session som slutade vid Tveta kyrka. Den sista biten till Södertälje hamn körde jag.

(null)
Nu har vi både små små och stora ägg hemma 🥚

Maken och jag värmde resterna av lasagnen i micron och stekte upp två söta små små ägg var 🥚

(null)
Nu har de tagit tiggeriet till en ny nivå 😅

Sen blev det lite tvhäng före knypplingen. Vi blev bara fyra på kursen idag.

(null)
Bild från förra gången 

Hängt vid Morden i Midsomer, virkat…🧶

(null)

Gått ut sistanaden och tänker knyta mig nu 🥱



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0