Syfestivalen

Klockan ringde halv åtta 🕢 efter nio sköna timmars sömn. Maken hade jobbat till midnatt så jag tog ut hundarna en morgonpromenad så han fick ligga kvar en stund. Sen fixade vi frukost i personalrummet, maken luftade mina nybytta vinterdäck och jag packade ihop mig för avfärd 🚙💨

(null)
Kajorna vakar över Järna i skorstenens topp

Parkerade hos sonen som körde mig till Stockholmsmässan och rusade in med andan i halsen ett par minuter efter klockan tio 🕙 

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Det känns lite speciellt att se sina knypplingar hänga bland de bästa av de duktigastes alster…

Det blev en kanondag. Vi var tre i montern och jag hade hand om prova-på-dynan. Ett tjugotal damer mellan 6-75 år provade på knyppling och det är nåt speciellt med det där leendet på en "nyfödd" knypplares läppar när de knäcker koden. Efter två timmar var jag trött och yr, efter fem timmar var jag glad som en lärka och efter åtta timmar undrade jag vart dagen tagit vägen!

(null)

Fem över sex hämtade sonen mig igen och halv åtta kom jag hem 🕢 Maken hade köpt hem blomkål och fläsk samt skurit ner blomkålen så jag satte igång med resten. 

Du milde så trött, glad och nöjd jag är!

💤 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0