Sista Lördagen i september

Som flagor av guld
i en vattenflaska
singlar löven


Jag har gott godis
i en hemlig burk, sshhhh 🤫 
I handväskan

Skulle övningsköra med dottern idag och upptäckte att skylten inte låg i bilen. Sprang runt som en galning, hittade tillslut skylt och övningskörningsbevis i min bod precis innanför dörren. Frågade maken varför han har lagt dem där. Han svarade att "jag går väl aldrig in i din bod". Tufft att behöva erkänna att man har fel ibland 😅 Eller så är han bara slugare än mig 😆

Hämtade dottern och hon fick starta från Tveta kyrkogård. Det blev två timmars övningskörning med många rondeller, landsvägskörning, grusväg mm. Vi avslutade hemma hos oss.

(null)

Champagnen jag fick i avslutningspresent från Hovsjö korkades upp för att fira mitt nya jobb, sås kokades på den rödgula trumpetsvampen vi plockade härom helgen till baconlindad kyckling och sötpotatismos.

(null)

En perfekt lördag mao 🥂 

(null)

🚗💨 Godnatt världen 🥂 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0