Båtlogg 10: Hemmahamn

Så var det lilla roliga slut. Vi har haft en fin solig dag vid Brunskär.

(null)

(null)
Rambo ligger helst på badbryggan 

(null)
Bamse letar upp en mysig plats i båten

Jag simmade en stund på förmiddagen, sen lagade jag lunch och diskade innan vi släppte klubbholmen och begav oss hemåt.

(null)
Kor vid saltvatten - Bregott med havssalt 🤣

Svärsonen lagade korvstroganoff när vi kom till båtklubben. Vi åt och plockade ihop. Sonen kom och hämtade sin syster med familj och körde hem dem. Jag avslutade disken, gick upp på land för första gången sen vi åkte ut. Provade benen i en liten promenad med hundarna på båtklubbens område. Dom funkar, men inte mer. Vila och simning har inte hjälpt.

Hemma bar maken in allt och jag plockade upp, sen fastnade vi vid Tvn 😅


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0