Båtlogg 5: Maren, Torö

Gråtmorgon igen. Halv nio ringde en sköterska från Seradkliniken och ville boka en tid för MR. Vi hittade en tid på fredag 🕐 Först blev jag glad att det gick så fort att få tid (remissen gick iväg i måndags) men till frukost kom tårarna. Tänk om de inte hittar nåt? Tänk om jag måste ha det så här resten av livet? Och om de hittar nåt, går det att åtgärda? 😭

När jag bölat klart ägnade jag mig åt min fina familj. Nu är vårt yngsta barn här med sin sambo och vårt yngsta barnbarn. Carpe diem 💝

Medan jag diskade badade ungdomarna…

(null)

(null)

…. och så mycket mer än vattenaktiviteter har vi inte ägnat oss åt idag. Jag badar bara, men de andra använder supen och gummibåten flitigt.

(null)

(null)

(null)

Jag har legat i vattnet i flera timmar på eftermiddagen. I vattnet är jag smärtfri, så jag simmar och simmar och simmar. Maneterna omfamnar mig och känslan av att vara ett med naturen och Moder Jord lindrar rädslan att aldrig kunna gå igen. Att gå upp och ner till badbryggan och på stegen ner i vattnet gör ont, så jag ligger i så länge jag orkar, sen sitter jag på badplattformen och vilar en stund i solen. Så skönt 🥰

(null)Jättegott mellanmål - Häxans fingrar eller moon drop grapes 🍇 

(null)
(null)   (null)Rambo älskar supen, ja han älskar allt som har med vatten att göra💦

(null)
(null)
Rambo ligger helst på badbryggan och spanar medan gammelman Bamse chillar ombord

Dottern lagade middag och Rambo fick hjälpa till att mata Malcolm 👶 

(null)

Lugn kväll med jordnötter och vindruvor 🍇 🥜 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0